onsdag 4. juni 2008

VI KLARTE DET!!!! =)

















Endelig er vi ferdige...hehe, neida. Det var kjempe morro, vi sto påbronsemerkeprøven i går 3.06. =) De siste dagen har det blitt så mye trening at det var kjempe deilig å "bare gå" en tur når vi kom hjem.
På prøven var det instruktøren vår Per Espen som var dommer fordi han som skulle være sommer var syk og ikke kunne komme. Pandora og jeg var 5. ekvipasje som gikk av til sammen 8 ekvipasjer. Den ene ekvipasjen var en nyutdannet innsruktør som "bare" tok prøven.
Michael og mammaen min var selvfølgelig med for å se og som moralsk støtte =) De måtte sitte i bilen å se på mens jeg gikk så ikke Pandora skulle ha flere å følge med på.
I bilen på vei hjem måtte vi jo selvfølgelig ringe Monica og Jan Vidar å fortelle at vi klarte det hehe.... =) Men nå skal Pandora og jeg (mari) på stranden å bade og kose oss, så nå skriver jeg ikke mer for i dag..... =) hehe...

Ingen kommentarer: